Služby

Upratovanie kancelárskych priestorov

  • komplexné čistenie administratívnych priestorov a administratívnych budov
  • vysávanie
  • umývanie
  • utieranie prachu
  • umývanie okien
  • umývanie žalúzií
  • zberanie odpadu (aj triedenie)
  • doplnkové čistiace práce podľa požiadaviek klienta

 

Starostlivosť o koberce

  • čistenie kobercov
  • tepovanie kobercov

 

Doplnkové služby

  • flexibilita na neštandardné požiadavky klientov súvisiace s upratovaním
  • dodávanie čistiacich prostriedkov
  • dodávanie hygienických potrieb
  • umývanie riadu
  • dezinfekcia

 

Sprostredkovanie

  • IT riešenia
  • komunikačné služby
  • vypracovanie dizajnu interiéru architektmi
  • nákup nábytku

 

Firmy

Naša spoločnosť disponuje databázou poskytovateľov kancelárskych služieb pod jednou strechou. Sú to profesionáli vo svojom obore ochotní vyhovieť Vašim požiadavkám. Spoločne ponúkame široký balík služieb, z ktorého si určite vyberiete. Snažíme sa Vám vždy čo najlepšie vyhovieť. Preto Vám na výber ponúkame z viacerých poskytovateľov služieb v rozdielnych cenových reláciách.

Je to služba určená začínajúcim ako aj existujúcim firmám, ktoré sa chystajú zmeniť sídlo. Každú požiadavku firmy berieme osobitne a flexibilne. Poskytneme Vám kompletný balík služieb, ako aj len určité služby. Našou osobitnou službou je pravidelné upratovanie kancelárií našimi zamestnancami.

Ponúkame tak kompletný outsourcing služieb pre založenie nového sídla spoločnosti.

 

Naše priority:

Záruka kvality

Vaša spokojnosť je pre nás prvoradá. So zákazníkom pravidelne komunikujeme a hľadáme vždy riešenia na skvalitnenie našich služieb. Každý z nášho tímu má na starosti jeden, maximálne dva objekty na deň. Dĺžka upratovania nepresahuje 7 hodín. Preto pracujeme kvalitne a efektívne. Robíme taktiež nezávislé kontroly, pri ktorých kontrolujeme kvalitu upratovania nášho tímu.

 

Súkromie a bezpečnosť

Súkromie je hodnota, ktorú si každý chráni. Naše služby poskytujeme vo Vašom osobnom prostredí. Preto robíme prísny výber, kto bude pre Vás pracovať. Naše nové zamestnankyne prechádzajú osobnými pohovormi a skúšobným tréningom. Všetci naši zamestnanci spĺňajú prísne kritériá a rešpektujú vnútorné smernice firmy. Preto napokon len 40 % z celkového výberu sa dostanú do našej databázy. Vždy je však na klientovi, koho si vyberie.

V prípade poškodenia majetku sme poistení za zodpovednosť za škodu v poisťovni Generali, a. s. do výšky 1 000 000,- EUR.

 

Životné prostredie

Každý separovaný odpad z Vašej firmy odovzdávame do kontajnerov na to určených. V rámci ochrany životného prostredia taktiež zbierame nepoužiteľné a nebezpečné materiály (náplne do tlačiarní, staré lieky, batérie…), ktoré posielame do patričných zberní na recykláciu.